De reis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Moniek Meulder - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Moniek Meulder - WaarBenJij.nu

De reis

Blijf op de hoogte en volg Moniek

23 Januari 2014 | Australië, Sydney

De reis:
Na een gezellig afscheid weekend zit ik dan eindelijk in het vliegtuig!! Op naar Australië!!! Via de mail had ik al contact gehad met twee meiden die ook via Activity International hadden geboekt en de zelfde vluchten hadden, dus we hadden met z'n 3e afgesproken op Schiphol om samen in te checken. Hierdoor konden we met z'n 3e naast elkaar zitten in de vlucht naar Dubai. Eerst even de familie gedag gezegd en toen op naar de gate. En daar stond ons vliegtuig.. What The Fuck die is GROOT!!!

De eerste vlucht (5uur en 40 min) ging redelijk snel. We kenden elkaar natuurlijk nog niet dus genoeg te vertellen. Het vliegtuig was ook helemaal niet vol dus lekker relaxt.
De tweede vlucht (13,5 uur)was iets minder leuk... We konden niet naast elkaar zitten, en hadden veel turbulentie. Maar dat was nog niet zo erg als die huilende kinderen!!! Pff bijna niet kunnen slapen daardoor. Maar goed 13,5 uur later staan we dan in Sydney :)

Eerst even langs de douane, daar was ik redelijk zenuwachtig voor maar dat stelde niks voor. Hij keek naar mijn paspoort en het papiertje wat we in het vliegtuig in moesten vullen en 1 minuut later stond de tempel al in m'n paspoort!
Daarna even de tassen ophalen en met de trein naar het hostel. Lopen we uit het station vragen we aan elkaar: welke kant zouden we op moeten. Loopt er een jongen voorbij die vraagt: waar moet je heen?( in het Nederlands) haha dus die heeft ons even de weg gewezen.
Rond 00:00 waren we in het hostel en er was nog genoeg te doen. Mensen die beneden tv aan het kijken waren en die in en uit de club liepen. Wij eerst even maar even ingecheckt en toen naar de kamer. (Allemaal op een andere kamer)
Kom ik me kamer binnen pik donker.. Ik denk hoe ga ik dit doen met me tas, want er lagen al mensen te slapen. Ik denk zet me backpack maar bij een leeg bed en ga eerst even naar benden om op internet te gaan en iedereen even te vertellen dat ik er ben.
Kom ik daarna weer boven was iedereen wakker. Om 01:00 's nachts. Maar goed was voor mij wel makkelijk kon ik even me bed klaar maken en me tas wegzetten. Ik dacht lekker even douche en naar bed. Nou dat heb ik gedaan, maar wel twee uur later. Haha want ik kwam binnen de tweede keer: Hè een nieuwe waar kom je vandaag enz. Super gezellig. Er waren nog twee jongens uit Amerika, één uit India, twee meiden uit Denemarken en een uit Zwitserland. Toen uiteindelijk toch maar gaan douche en slapen, want die twee jongens uit Amerika moesten alweer om 6 uur op om naar Melbourne te gaan.

Welterusten

  • 23 Januari 2014 - 07:58

    Shelby:

    Hee moniek!
    Wat super leuk om te lezen! En wat cool dat je zo snel al contact hebt met iedereen!
    Fijn dat je goed bent aangekomen! Heb je erg last van het tijdverschil? Heel veel plezier daar!
    Liefs Shelby

  • 23 Januari 2014 - 08:08

    Moniek:

    Hè Shelby.
    Ja gaat echt heel makkelijk hier, iedereen praat met iedereen!
    Nee valt mee, omdat we vanacht aan kwamen konden we gelijk gaan slapen. En zijn we nu gelijk in het ritme. :)
    X Moniek

  • 23 Januari 2014 - 08:12

    Melawel:

    Hi Moniek,
    Wij worden hier wakker en jou dag.zit.er alweer bijna op.
    Fjjn dat de reis goed verlopen is.
    Weer horen snel weer van je samen met je strandfoto...

    groetjes van je oudste zussie...

  • 23 Januari 2014 - 10:50

    Ilse:

    He lieve Mo,
    Fijn dat je goed bent aangekomen!
    En dat je al wat mensen hebt waar hje mee kan optrekken!
    Heel veel plezier en ik volg je!!
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Rondreis '14

Backpacken!! :)

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2014

RoadTrip deel 1

10 Februari 2014

Sydney

23 Januari 2014

De reis
Moniek

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 3817

Voorgaande reizen:

21 Januari 2014 - 21 Januari 2015

Rondreis '14

Landen bezocht: